קלפי התבוננות עסקית

מה בערכה? 

ערכת קלפים ייחודית המציעה מגוון דרכים לבחינתם של אתגרים ומצבי לחץ המאפיינים את העולם העסקי. היכולת להרחיב את נקודת המבט ביחס לקשרים ודילמות ניהוליות עשויה לשפר את האקלים הארגוני ולקדם תחושת רווחה ושפע.

המארז מורכב מ:

  • 60 גלויות דו צדדיות
  • 2 מערכי הפעלה מומלצים

כל גלויה מדגימה נטייה סובייקטיבית של האדם להתבונן על אתגרים ודילמות במעגל העבודה והשפעתן על תחושת הרווחה והערך של האדם. הערכה מציעה אפשרות לזיהוי הכוחות והכישורים של הפרט ולהרחבתם של דפוסי החשיבה ופיתוח גמישות מחשבתית.

למי הערכה מתאימה?

ההפעלה מיועדת לקבוצות (ניתן גם בזוגות) יכולה להתאים לימי גיבוש, לארגונים המבקשים לפתח כישורי ניהול, מודעות ואינטליגנציה רגשית בקרב צוותי עובדים והנהלה. השימוש בתמונות ומשפטים קצרים המעודדים ביטוי רגשות והעלאת דילמות ולבטים המאפיינים את עולם העבודה. התאמת אופן ההפעלה היא בהתאם לבחירת המנחה ומטרת הסדנה והיא עשויה להשתנות בהתאם לגיל, למצב הרוח ולאווירה הקבוצתית.

מטרת הפעילות:

הערכה משלבת אלמנטים מעולם הפוטותרפיה ומציעה הזדמנות להתבונן שוב על מצבים, דילמות ואתגרים במקום העבודה. דרך התבוננות על אלו, באופן המשלב יצירתיות והנאה, נלמד להרחיב את נקודת המבט ולזהות את כישורינו ואופן ביטויים במעגל העבודה.

לפרטים נוספים התקשרו עכשיו 054-5340567 או
מלאו את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם: